Barion Pixel
kosár
végösszeg: {{moneyFormat(total)}}
{{count()}}

Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.tarkahacuka.hu oldal általános szerződési feltételeit,  továbbá adatkezelési elveit és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Jelen dokumentum nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. A szerződés nyelve: magyar.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll: info@tarkahacuka.hu

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Tujder-Kramarics Zsuzsanna e.v.

Telefonszám: +36304860476

A szolgáltató székhelye: 8912 Kispáli, Kossuth Lajos utca 1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@tarkahacuka.hu

Nyilvántartási szám: 55902885

Adószám: 57289702-1-40

Bankszámla szám: OTP Bank 11773494-03468621

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Zala Megyei Kormányhivatal-Zalaegerszegi Járási hivatal

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Zalabit Bt.

telefonszám.+30203455136

email cím: info@assembly.hu

iroda: 8900, Zalaegerszeg, Kosztolányi Dezső u. 7/a.

 

A szolgáltató neve: Tujder Lajos e.v.

Telefonszám: +36303127875

A szolgáltató székhelye: 8912 Kispáli, Kossuth Lajos utca 1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@tarkahacuka.hu

Nyilvántartási szám: 31766281

Adószám: 66109141-2-40

Bankszámla szám: ERSTE Bank 11600006-00000000-62418973

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Zala Megyei Kormányhivatal-Zalaegerszegi Járási hivatal

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Zalabit Bt.

telefonszám.+30203455136

email cím: info@assembly.hu

iroda: 8900, Zalaegerszeg, Kosztolányi Dezső u. 7/a.

 

Adatkezelés:

Az adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény  5. § (1) bekezdés a) pontja szerint a Vásárló önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor. Az adatkezelések tekintetében a hozzájárulást a Vásárló a Honlap használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.
Az adatkezelés célja a megrendelések teljesítése, kiszállítása illetve a hírlevélre feliratkozottak részére hírlevelek kiküldése.
Személyes adatok köre:
Vásárlónak regisztráció során az alábbi adatokat kell megadnia:
– név (vezeték- és keresztnév)
– e-mail cím
– szállítási és számlázási cím
– telefonszám
Hírlevélre történő feliratkozáshoz az alábbi adatokat kell megadni:
– név, keresztnév (vagy más megszólítás)
– e-mail cím

A tarkahacuka a megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok helyességéért kizárólag az azt megadó személy felel. A Vásárló a Honlap használatával kötelezettséget vállal arra, hogy az általa szerkeszthető és Honlapon megjelenő tartalmak, megadott adatok, információk harmadik fél, valamint a tarkahacuka jogát illetve jogos érdekeit nem sértik.

A Vásárló személyes adatainak kezelése a regisztrációval kezdődik és a regisztráció törléséig tart.Az adatok törlése bármikor kérhető az info@tarkahacuka.hu címen.
Oldalunk nem törölhet olyan adatokat melyek megőrzésére jogszabály erejénél fogva kötelezett. (pl. a korábbi vásárlások során kiállított számlák esetén, a számviteli jogszabályokban meghatározott számla megőrzési kötelezettség)

A webáruházunk részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat elsődlegesen belső munkatársaink jogosultak megismerni. Oldalunk az adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben arra a megrendelés feldolgozása, vagy a webáruház üzemeltetése miatt szükség van. (Pl: futárszolgálat a megrendelés kézbesítéséhez).
Oldalunk az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

Adatfeldolgozók megnevezése:

Tevékenység                 Cégnév
szerver, tárhely:        assembly

futárszolgálat:           fuvar.hu

futárszolgálat:           FOXPOST

A megnevezetteken kívül a Vásárlóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Vásárló hozzájárulása alapján kerülhet sor.

Egyéb rögzített adatok

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).
A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küld oldalunk. a Látogató, Vásárló számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik.
A cookie-k Honlapunk hatékonyabb és biztonságosabb működését szolgálják tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy egyes  alkalmazások megfelelően funkcionáljanak.
A Vásárlók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait.

Facebook

A www.tarkahacuka.hu oldalon lévő Facebook közösségi modul adatforrása a www.facebook.com webhelyen regisztrált és közzétett saját profilképe. Ezen közösségi oldal használata a www.facebook.com vonatkozó általános szabályzata (http://www.facebook.com/legal/terms?ref=pf), és adatvédelmi irányelve (http://www.facebook.com/about/privacy/) szerint történik.

Adatok helyesbítése, törlése, zárolása

A Vásárló bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni az info@tarkahacuka.hu e-mail címen. Az adatok időleges zárolása is kérhető. A kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül töröljük az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók.

A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat a tarkahacuka.hu a szükséges időtartamig megőrzi.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A kínált termékek az alábbiak:

-Lány ruhák

-Fiú ruhák

-Cipők

-Kiegészítők

-Játékok

Webáruházunk új/outlet és használt gyermekruhákat, cipőket, kiegészítőket, játékokat kínál vásárlói számára.
A megjelenített termékeket kizárólag online, a www.tarkahacuka.hu webáruházon keresztül lehet megvásárolni.

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót.

Az oldalunkon feltüntetett árak, nem tartalmazzák a szállítási költséget.

Webshopunk részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek színei, eltérhetnek a valóságostól.

Rendelési információk:

Regisztrácó:

Honlapunkon lehetőség van regisztrációval történő, illetve regisztráció nélküli vásárlásra is. Telefonon megrendelést nem fogadunk el.

A  „Regisztráció” menüpontra kattintást követően megjelenő felületen (a továbbiakban: regisztrációs felület) látható adatlap értelemszerű kitöltése szükséges mindehhez.

A regisztráció sikeréről e-mailben tájékoztatjuk, valamint küldünk egy felhasználónevet és egy jelszót melyet bejelentkezés után a Profilom menüpontban lehetősége van megváltoztatni.

A regisztrációját bármikor jogosult törölni az info@tarkahacuka.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően gondoskodunk az Ön regisztrációjának törléséről. Törlés esetén a felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem eredményezi a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználói fiók hozzáférési adatainak (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős, ezért amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni oldalunkat az elérhetőségeink egyikén.

A regisztrációval minden vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Rendelés menete

Figyelem!

Cégek részére nem áll módunkban értékesíteni, kizárólag magánszemélyeket szolgálunk ki.

1. Amennyiben regisztrációval kíván vásárolni, regisztráljon, illetve jelentkezzen be.

2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. A termék a kosárban 2 óráig lesz elérhető ezután a rendszer vissza helyezi a shopba.

3.Az “Adatok megadása/Pénztár” gombra kattintva értelemszerűen töltse ki a mezőket.

4. A „Fizetési-és Szállítási Mód” gombra kattintva a Fizetési mód, majd ezt követően a Szállítási mód kiválasztására nyílik lehetősége.

– amennyiben a termékekkel kapcsolatban szeretne javítani vagy módosítani, akkor a kosárban a termékhez kapcsolódó “kosár ürítés” gomb kattintásával tudja a kosárból kivenni az adott terméket és helyette a megfelelőre cserélni.

Amennyiben rendelését már elküldte és a visszaigazoló emailben vesz észre hibát rendelésével kapcsolatban, kérjük azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megtalálható elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

5. Ha mindent rendben talált, akkor “Véglegesítés” gombra kattintva tudja ellenőrizni a Fizetendő összeget valamint a Törzsvásárlói kártyán található pontokat itt lehet beváltani. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után a “Megrendelem” gombra kattintva adja le részünkre a rendelését.

6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül visszaigazolást kap.

Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Kérjük ellenőrizze levelezőrendszere levélszemét (spam) mappáját is ha esetleg nem találná a levelünket. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.

A megrendelések feldolgozása, visszaigazolása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között.

A megrendelés megérkezését legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat, a rendelési adatokat, rendelés beérkezésének dátumát, a megrendelt termék adatait, a rendelés azonosítószámát, és az Ön által választott szállítási és fizetési módot.

A megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail végleges elfogadó nyilatkozatnak is minősül és távollevők között kötött szerződés létrejöttét eredményezi.

Amennyiben ez az e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent vagyis Ön mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a terméket.

Fizetési módok Futárszolgálati és FOXPOST kézbesítés esetén:

A megrendelését többféle módon fizetheti ki: utalással vagy utánvéttel, illetve bankkártyás fizetéssel vagy bankfiókban történő készpénz befizetésével.

Utalás és bankfiókban történő befizetés esetén ön a megrendelt termékek árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Tujder-Kramarics Zsuzsanna  OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11773494-03468621 számú bankszámlára banki átutalás ill. bankfiókba történő befizetés útján. Előre utalás esetén Ön a megrendelt termékek átvételére, kiszállítására csak az átutalás jóváírását követően jogosult.

A megrendeléstől számítva 3 munkanapon belül kell a vásárlás értékének bankszámlánkra beérkeznie, különben a rendelés törlődik. FONTOS! Az utalás közleményébe adja meg a rendelése azonosítószámát! 

Utánvét esetén a futárnak kell átadni a megrendelés ellenértékét amikor a csomagját otthonába szállítja. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben sérült a termék, kérjük, ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! FOXPOST csomagautomata esetén utánvétes lehetőségre nincs mód!

Barion bankkártyás fizetés esetén biztonságos bankkártyás fizetési megoldással egyenlítheti ki a megrendelés értékét. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Tarkahacukához nem jutnak el, azokat nem tárolja. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül az Ön folyószámláján.

Elfogadott kártyatípusok:

Kérjük postai befizetéssel ne küldje el a megrendelése értékét, mert ez esetben a postai utalásról, azaz a befizető személy azonosításához szükséges információk csak néhány héttel az összeg beérkezése után érkeznek meg, ami azt jelenti, hogy a csomagját nem tudjuk időben elküldeni.

Fizetési mód személyes átvétel esetén

Személyes átvétel esetén is többféle fizetési mód közül választhat. A megrendelést átvétel előtt banki utalással vagy bankkártyával is kifizetheti. Amennyiben a csomag átvételekor szeretne fizetni, kizárólag készpénzt tudunk elfogadni.

Szállítási díjak és módok:

A szállítási díj a megrendelés értékének függvénye. A szállítás díját a rendszer automatikusan hozzáadja megrendelésnek értékéhez.

-fuvar.hu futárszolgálat házhozszállítás: 1590 Ft

-FOXPOST automatába előreutalással: 1290 Ft

A szállítás 15 000Ft feletti rendelés esetén INGYENES!!!

A megrendelt terméket / termékeket az fuvar.hu futárszolgálattal házig, és FOXPOST csomagautomatákban kérhetők, illetve személyes átvételre Zalaegerszegen van lehetőség, előre megbeszélt időpontban az elérhetőségek egyikén!

A megrendelt terméket / termékeket legkésőbb a rendelés leadását követő munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak. A futárszolgálattal kiszállított termék / termékek esetében 1-2 munkanap a becsült kiszállítási idő.

Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni kíván elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, vagy telefonon.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül az Ön által megadott bankszámlaszámra visszatérítjük a termék vételárát.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Önt terhelik, tehát a termék  ügyfélszolgálati címére (Tujder-Kramarics Zsuzsanna 8900 Zalaegerszeg, Eötvös József u. 12/D III/5) történő visszaküldésének költségét Önnek kell kifizetnie, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terheli. Ez alól kivétel az ha a terméket FOXPOST csomagautomatába kérte melyet 14 napig bármely FOXPOST csomagautomatán keresztül INGYEN visszaküldhet. Bővebb tájékoztatást a csomag INGYENES visszaküldéséről itt olvashat. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Tujder-Kramarics Zsuzsanna e.v. követelheti Öntől!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Nem gyakorolhatja elállási jogát:

– olyan termék esetében, amely az Ön személyéhez kötött, illetve amelyet az Ön utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza

Garancia:

Megrendelése során élhet a 17/199. (II. 5.) ( http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor ) kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási joggal, és az áru kézhezvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben – a rendeletben leírtak szerint – a vételárat levásárolhatja, vagy visszafizetjük azt az ön részére.

A vásárlástól való elállási szándékát kérem jelezze elérhetőségeink valamelyikén!

email: tarkahacuka@gmail.com

telefon:+36307792274

Visszáru esetén, ha a ténylegesen megvásárolt ruhák értéke nem éri el a szállítási kedvezményre jogosító értéket, a kedvezményt a visszáru értékéből levonjuk.

Figyelem!

Csak a visszajuttatott termékek után tudunk, csereárut biztosítani, vagy pénzt visszafizetni.

Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a Vevő viseli. Ez alól kivétel az ha a terméket FOXPOST csomagautomatába kérte melyet 14 napig bármely FOXPOST csomagautomatán keresztül INGYEN visszaküldhet. Bővebb tájékoztatást a csomag INGYENES visszaküldéséről itt olvashat.

Panaszügyintézés:

Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: Tujder-Kramarics Zsuzsanna, Zalaegerszeg, Eötvös József u. 12/D III/5.

Telefonszám: +36307792274

E-mail: info@tarkahacuka.hu

Panaszügyintézés módja

Tujder-Kramarics Zsuzsanna e.v. termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az előző pontban megjelölt elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 72 órán belül – melybe az ezen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít be – érdemben válaszol a vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

Panaszügyintézés ideje

Tujder-Kramarics Zsuzsanna e.v. a rendeléssel vagy tevékenységével összefüggő panaszokat hétköznapokon 08:00 – 16:00 óráig fogadja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Tujder-Kramarics Zsuzsanna e.v. és vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

–          Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,

–          Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;

–          Bírósági eljárás kezdeményezése.

Iratkozz fel hírlevelünkre!